سام سرویس هفتمن تندیس طلائی حمایت از مصرف کنندگان را دریافت کرد

سید وحید نجفی ، مدیر عامل شرکت سامسرویس پنجشنبه مورخ 1403/12/09 در روز ملی حمایت از مصرف کننده با حضور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما تندیس طلائی حمایت از مصرف کننده را از جناب آقای دکتر اتابک، وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت دریافت کرد. این شرکت به عنوان یکی از قدیمیترین و مشهورترین شرکتهای ارائه کننده خدمات پس از فروش در شرایطی مفتخر به دریافت بیست و سومین تندیس طلائی حمایت از مصرف کنندگان برای هفتمین سال پیاپی میشود که بیست و نهمین سال خدمت به جامعه مشتریان سام را در کارنامه خود دارد. ما در طی این سالیان طولانی چتر حمایتی خود را با طیف وسیعی از خدمات شایسته بر جامعهای بزرگ از ایرانیان خالصانه گستردیم تا خانواده بزرگ مشتریان و مصرف کنندگان محترم با آسودگی و آرامش خاطر از محصولات برند سام و سامسونگ به صورت مداوم استفاده کنند.
دستاوردهای ما بر اساس نگرش و اهداف راهبردی ما و به ویژه هدف راهبردی کسب رضایت مشتریان با تکیه بر کارکنانی متعهد، شبکهای از نمایندگان و تکنسینهای مجرب و کارآزموده و با اتکاء بر زیرساختهای هوشمند فناوری ارتباطات و اطلاعات از لحظه طرح درخواست خدمات به صورت شبانهروزی تا نظرسنجی رضایتمندی در سریعترین زمان ممکن، با قطعات دارای اصالت و دوام با نهایت احترام به حقوق مشتریان وظایف خود را انجام میدهند.
این خدمات مرزهای وظایف سازمانی را پشت سر گذارده و تعهداتی مازاد بر مسئولیتهای قانونی نظیر گارانتی قطعات ده ساله ، تعویض دو ماهه و بیمه دو ساله رایگان را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.
شرکت سامسرویس علاوه بر آرمانهای رضایت مشتری در زمینه نهادینهسازی حس همکاری و خدمتگزاری اقدام به برگزاری مناسبتهای اجتماعی نظیر مسابقات ورزشی، توسعه مسئولیتهای اجتماعی، تسهیم تجارب و کمک به اعتلای صنعت خدمات پس از فروش از طریق ایفای نقش در قالب مشارکت در عرصههای ملی و بینالمللی از طریق نهادهای غیر دولتی نموده است.
دیدگاه کاربران
- 1
- 2
- 3