صدور نشان استاندارد خدمات سام سرویس توسط سازمان استاندارد

شرکت سام سرویس به عنوان یکی از حامیان تدوین استانداردINSO 13629 ، تجارب 29 سال حضور خود در صنعت خدمات پس از فروش را با اعضاء کمیته تدوین به اشتراک گذاشت و پس از انتشار این استاندارد، الزامات آن را در فرآیندهای سازمانی خود نهادینهسازی کرد. سازمان استاندارد به عنوان متولی نظارت و حصول اطمینان از ارائه محصولات و خدماتی مطابق با تعاریف مشخص و مدون، فرآیند ممیزی، ارزیابی و صحه گذاری را با دریافت مدارک و مستندات، بازدید حضوری از شرکت در قالب یک برنامه ممیزی و ارزیابی منسجم اجراء می نماید . پس از حصول اطمینان از انطباق فرآیندها با این استاندارد ، نتایج در در کمیته علائم سازمان استاندارد طرح، اجماع و تصویب گردید.
رئوس برنامههای عملیاتی شامل بازنگری مدارک و مستندات شرکت سام سرویس بر اساس استاندارد ملی ایرانINSO 13629 ، برگزاری جلسات آموزش به مدیران ، روساء و مسئولین ، کارکنان و شبکه نمایندگان به منظور آشنایی و کاربرد الزامات استاندارد، ممیزی داخلی کلیه واحدهای سازمان و نهایتا هماهنگی، بازدید و ارزیابی با سازمان استاندارد صورت گرفت و نماینده این سازمان با ممیزی مدارک و مستندات، طرح سئوالات متمرکز حول چک لیست این استاندارد و کنترل سوابق ، بررسی کامل از تحقق استاندارد را انجام دادند.
ممیزی و ارزیابی نهائی شرکت سام سرویس بر اساس استاندارد INSO 13629 با دقت زیاد انجام و نشان استاندارد خدمات در تاریخ 1403/12/01 به این شرکت اعطاء گردید.
دیدگاه کاربران
- 1
- 2
- 3